supergrapje.reismee.nl

Nog 21 dagen..

En dan is het lift off!

Eindelijk zijn de basisingredienten verwerkt in mijn kiwireis recept.

Na ontzettende toestanden rondom verzekeringen waarin het werkelijk een staatsgeheim is of je je nu wel of niet mag uitschrijven bij je zorgverzekering als je lang weg bent zoals ik, heb ik nu eindelijk de knopen doorgehakt. Lekker dik verzekerd voor zelfs de meest riskante bergbeklimming, bungy jump, tandheelkundige operatie, muskietenbeetof raft obstakels, is dat hoofdstuk nu afgerond.

En vandaag eindelijk de bevestiging voor mijn ticket! Hoezee!

De terugvliegdatum ga ik nog wijzigen omdat je bij een jaarticket?! 'slechts' 350 dagen in de toekomst kunt boeken. Maar gelukkig is dat te verhelpen.

Ik vlieg (voor de mensen die gezellig willen gaan zwaaien naar een jumbojet)

4 november om 11.00 van Dusseldorf naar London.

Vanaf London naar Los Angeles waar ik om 19.30 plaatselijke tijd uitstap.

Hier wat info over de stad: http://nl.wikipedia.org/wiki/Los_Angeles

10 november vlieg ikverder om 19.30 van Los Angeles in een ruk door naar Auckland, waar ik om 5.25 plaatselijke tijd zal landen.

mijn terugvlucht zal via San Fransisco gaan, waar ik ook een weekje blijf.

Hier wat info over de stad: http://nl.wikipedia.org/wiki/San_Fransisco

Reacties

Reacties

Nichtje Mirjam

hoi!
echt tegek! Super zeg, dat je ook nog even Los Angeles en San Fransisco mee kan pikken.
Veel plezier alvast! succes met zin krijgen in de reis komende 2 weken.
groetjes Mirjam

Wouter

San Fransisco da bom! Enneuh geniet van de kwark die ik in je koelkast heb laten staan :D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!