supergrapje.reismee.nl

gemutlichkeit

Sinds ik weer op pad was, na mijn semi winterslaap in Auckland, die nu weer aanvoelt als 3 jaar geleden, had ik maar weinig behofte gevoeld het internet te bestormen met de extrentrieke bundel verhalen die ik op schrift had staan. Het moment zelf werd toen gelukkig weer veel belangrijker als het verreiken van het digitale netwerk. Helaas betekende dit ook dat jij als lezer van de blog je neus allang en breed had leeggegeten zonder enig teken van een update. Geen idee waar ik uithing en hoe het gaat. Een wijs man genaamd Arthur zij eens, hoe minder ik van je hoor hoe beter en daar zat een dikke maaltijd waarheid in.

Daardoor loopt de chronologische volgorde van de blog nu zoveel achter dat en inhaalactie met de uitgebreide verhalen online zelf voor mij als schrijver, ondoenlijk zouden zijn te moeten lezen.2 dikke mappen met foto´s en nog een extra leuke fotomap op de site van mijn broertje met foto´s van onze reis samen± http://www.mijnalbum.nl/Album=LJSPRYL6 en zijn blog over onze avonturen in nieuw zeeland± http://icecool.waarbenjij.nu moeten de pijn wat kunnen verzachten.

Ik heb heerlijke avonturen beleefd in Samoa, daarna met mijn eigen broertje in Nieuw Zeeland, toen door brokken cultuur snuiven in San Francisco, waarna de vlucht me uiteindelijk in Duitsland bracht. Ik neem nog een paar weken tot een maand voor af en bezoek vrienden en familie overal in Europa. Houdt je deur dus open en je telefoon aan je zijde, ik kan zomaar op jou stoep staan. Stuur je meest recente adres als dit je wel leuk lijkt.

Hierin ga ik geen tijd plannen om de gehele avonturen online te zetten. Toen kwamen er mensen methet slimme plan het dan in een soort boekvorm te zetten en deze na de trip aan een ieder te geven die het leuk vindt erover te lezen. Leest ook lekkerder als een digitale pagina. Niet getreurd, meeste lezers, ik probeer zoveel mogelijk van jullie hoogst persoonlijk een wijntje af te schooien en een recente update in persoon te schenken in return.

Tot snel mijn lieve vrienden, Duitsland is prachtig en de Oktoberfesten geven een nieuwe swung aan gemutlichkeit!

Reacties

Reacties

Judith

ahaaa, so that's where thou aretht!
Geniet er nog van...ik ben benieuwd naar je boek en 'realtime' verhalen...
-x-

Bas

Ben je er nu alweer :D

Bro

Nice! Stuur dat boek maar tegen die tijd naar Australie! Hier is het nog steeds AWESOME; N.Z. i love it :D!

Maar veel plezier up north, in astencity, in Eindhovuh! en waardanook! Ik zie je over enkele maanden weer!

Cheers en X
Your Bro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!