supergrapje.reismee.nl

Reborn Into the Wild

Ik voel me als herboren.

Na een lange winterslaap lijkt mijn lust voor ondernemen weer gezond en actief te zijn. Ik had er eerlijk gezegd wel wat mee in de maag gezeten, dat doet een mens nou eenmaal. De kunst van het niksdoen is niet voor de 'faint hearted'. Ik had mezelf altijd als een meester gezien, echter werd me hier de zwarte band afgenomen en moest ik me terugwerpen op de mat voor een paarse overwinning.

Bordom..Verveling..Neuspeuteren..

En bovenop alles een niet weggaande last van mijn nieren, met als gevolg dat er bakken gedronken wordt en constant geloosd moet worden.

Dat was mijn vermaak voor de dag.

Maar niet meer.

Eerder vermeld (blog nummer zoveel) dat het zetten van doelen je wereld op zijn kop kan zetten, hoe klein, banaal of dagelijks die ook kunnen zijn. Om in Marshall termen te spreken: 'A reason to put on pants in the morning'.

Ik zat met een angst in de maag dat deze laatste weken al het goede van de maanden ervoor aan het wegvreten waren en dat ik er niks aan kon doen om het te stoppen.

En toen zag ik 'Into the Wild'

Ik had de film lang vermeden en me niet gewaagd aan het boek, omdat ik van zoveel mensen (waaronder enkele hardcore Alaskanen(is dat een correct woord) had gehoord dat het een vereering van een idioot was. Een dromer die alle regels van overleven aan zijn laars 'lap'te..

Maar dan komt er zo'n niet speciale dag waarop je dan toch een dvd in je speler stopt...

En kijkt.. en jankt.. en herkent.. en jankt.. en er nog eens een ronde van doet

en de soundtrack koopt..

Je weet hoe ik soms op films kan reageren. (vraag Bas anders)

Ineens was de schuld weg. Ik had deze tijd nodig, ik was iets aan het vinden en ik was zo dichtbij dat het puntje van mijn tong er heet van werd.. Ohw als ik het maar kon vangen..

En daar was het..

Herboren.

Reacties

Reacties

Tim

Wowwww Joke supervet.

bartje van knoorsel

Ik ken dat gevoel een beetje; ik ben nu een boek aan het lezen, want ik wil ook weer knallen! Nog harder knallen en mijn droom achterna. Je geest is ZOO krachtig! Prachtig is dat!! Dromen concretiseren en mengen met positieve gedachten en dat dagelijks vele malen per dag herhalen! In other words; als je maar hard genoeg wilt, dan komt alles naar je toe!!

Geniet! Doe ik ook van jouw verhalen!

Bart

mama

He lieverd

Hopelijk ben je weer een beetje uit je dip en weet je waarom je deze reis hebt ondernomen.
Veel liefs uit Asten rn rrn dikke knuffel

mama

Matthijs

Ja joh; Jack London lezen; "the seawolf". Mijn reden om d'r op uit te trekken. Of iets vager; "the call of the wild" (uit de film Into the wild), Jack London dus.

Arthur

Ik vind de film 'Into the Wild' ook superb!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!