supergrapje.reismee.nl

Stappen en snappen

Gedachtels van deze keer:

*In onze huidige maatschappij is het duurder iets te laten repareren dan het te vervangen door een nieuw produkt, wat zegt dit over onze maatschappij..

Alhoewel ik zelf erg verbaasd ben tijdens mijn afwezigheid behoorlijk wat zaken mee te krijgen, waren er de afgelopen tijd ook momenten waarop ik helemaal 'WAAATTT! Dat kan niet' door de kamer ging, echter bij bespreken van de feiten op mijn vingers werd getikt met, 'Een zandloper heeft het nog sneller door, onder welke steen leef jij, oud nieuws, koeienduiker'. Een overzicht van mijn oud nieuws schokken:

*Paddo's nu officieel verboden

*Marc Marie draagt een pruik

*Amerika wist niet dat hun Idol gay was (OMG how could you miss that)

*Een massale baby boom onder haar neven en nichten (woehoe)

*A team, the movie is doomed, LIAM NEESON als Hannibal

*Helmut Lotti draagt een pruik

*Dat wortels oranje zijn omdat de Hollanders het beter verkoopbaar vonden

Okay, ik geef toe, geen wereldschokkend nieuws, maar juist die dingetjes maken het kriebelen in de buik van hoe het met je landje gaat groter. Gericht op het landje zelf.

----

Mijn 5 wensen lijst, wat ik nog wil leren:

*Motorrijden

*Gebarentaal

*Aikido

*Stunt paardrijden

*Fatsoenlijk drummen

Lijkt me een mooie lijst voor 2009-2010

----

Ik mag met eer en trots vermelden in 2010 Ceremoniemeester te mogen zijn. I'm so excited!

----

En dan het hoofdmenu van deze blog

Dit weekend ging ik dan eindelijk eens stappen. Ik moet toegeven, er is gestapt op deze reis, maar een daadwerkelijk bezoek aan een gaybar had er nog niet ingezeten. Niet zo verwonderlijk ook, sinds ze de'r in het hele land eigenlijk maar eentje hebben. En die komt compleet met dragqueenshows, shirt gooiwedstrijden en gemengde toiletten.

Het bezoek was een week of wat uitgesteld omdat ik er niet zo'n zin in had in mun eentje in te duiken. Gelukkig was daar de reddende engel Hayden die zo vriendelijk was mijn chapperone te zijn. Hayden is de zoon van Robyn en Graeme en woont als bij een godsgeschenk ook in Auckland. We hadden elkaar eerder gesproken over de telefoon maar nog niet ontmoet dus er lagen verwachtingen. Gelukkig allemaal waargemaakt en we konden het vanaf de eerste minuut goed met elkaar vinden.

Om het volgende te begrijpen moet je in acht nemen dat ik niet langer meer een ervaren (als ik dat al ooit was) stapper en drinker ben. New Zealand was goed voor de interne reiniging en met de prijs van een drankje hier blijf je vanzelf van de lange doorhalers af. Goed, in acht genomen, we gaan verder.

Ik kon na wat stroef gedoe in de flat met wisseling van bewoners wel een losse avond gebruiken en dus gingen we, door de werkelijke waar storthoosbui die maar niet leek te stoppen, op weg naar de 'Family' bar.

Het was inderdaad weer even wennen. Ik ben zelf geen groot fan van deze barren, te meer om het grote 'drama' wat zich schijnbaar altijd ontpopt. Hoe later de avond, hoe meer 'drama'. Maar in dat gegeven, des te meer uitdaging voor een prijs ;-)

Ik heb deze avond 3 of 4 Smirnoffs genuttigd en ik heb me erg vermaakt, waaaaah dansen op muziek die IN de mode is, dat was lang geleden!

Na een leuke avond ben ik keurig afgezet voor de deur en dankte ik mijn nieuwe stapmaatje.

10 minuten later moest ik de prijs betalen voor ongetraind op stap te gaan..

knuffel

Joke

Reacties

Reacties

Rien

Waaat? Helmut Lotti een pruik?! WTF?!
Hahaha heb je the porcelain god geknuffeld? hihihi

bas

Ik wil ook nog leren stunt paardrijden, drummen en aikido...

Is zeer haalbaar... (dwz om er mee te beginnen, eigenlijk ben je er nooit mee klaar :D)

MT

Joke, ik heb je even dik gequote op mijn blog (vol respect!!). Hope you don't mind !!! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!