supergrapje.reismee.nl

Short blog try one

Waaaaah, hier zijn jullie al jarig!

Happy Birthday MAMA!! Dikke kus knuffel en de hele entourage! Woehie, die 90 komt steeds dichterbij...

Happy Birthday WOUTER! Mijn favoriete zangleraar annex buffymaatje annex, well you

fill it in, ik ga natuurlijk niet overlopen van de complimentenzooi, moet wat

overhebben voor de wintermaanden. Ons ritueel groen gras will not be forgotten..

Helemaal vergeten!

In Wellington ben ik op bezoek geweest in Peter Jackson's (Lord of the Rings director

voor de enkeling onder jullie die lekker koel onder een steen slapen) workshop genaamd

WETA Cave. De plek waar alle monsters, gollums, draken, feebles, king kong's,

frighteners en overdadig veel meer wordt gecreeerd. Helaas zijn de actieve workshop

verdiepingen niet toegankelijk, maar om de pijn te verzachten is er de Cave gemaakt,

waarin je je gratis kan vergapen aan allerlei moois van welleer (een levensechte

Gollum begroept je bij de ingang) en een 40 minuten durende docu behind the scenes.

Zelfs het maken van is een sprookje lijkt het wel. Wat wil je ook, als men de hele dag

lijm loopt te snuiven. Ook een prachtige collectie aan filmwapens, armory, zwaarden,

schilden, helmen, jurken, hobbitvoeten, je kunt het zo gek niet bedenken.

Ik had de tijd van mun leven. En ik moest bijna huilen (nou ja iig een vrijwilliger

voor vlugzout) toen ik daar het zeemonster uit Hercules en Xena zag staan. Het

reusachtige mythische wezen is in werkelijkheid ongeveer een meter groot..

Voor Basje: De speurhond uit the Frighteners stond er, dat ding is zwaar groot! Ook de

oma was er te zien.
Voor Esther: King Kong stond der ook, zo ongeveer alle figuren uit Meet The Feebles en

props uit Bad Taste.

Verder heb ik video's ge up load onder het tabje VIDEO so check it out!

En is de bumper foto van mij als kangarooroadkill aan een update toe, laat je stem horen!


Morgen weer een blogje, zo als je ziet kan het ook wat korter.. tis als een suiker verslaving, snel je doel, maar ohw zo snel weer nodig..

Reacties

Reacties

Tim

Leuk hoor Joke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!