supergrapje.reismee.nl

I Bought A Van!!!

Het klinkt erg impulsief, maar ik heb vanochtend een busje gekocht!

Elke zondag is er een autoverkoop naast de paardenracebaan waar backpackers hun auto verkopen en andere backpackers auto's kopen. Ook gewone auto's. Je moet wel vroeg komen, anders zijn de beste en meest redelijk geprijste exemplaren al verkocht. Mijn hostess Gretchen ging in alle vroegte met me mee en uiteindelijk heb ik (met veel geluk, want iedereen wilde deze) een witte Toyota Hiace gekocht uit '91. Nieuwe banden, nieuwe verf, nieuwe accu's, nieuw bed, nieuw matras, nieuw kookstel, nieuwe waterkoker, nieuwe dvd speler!!!!!, nieuwe gordijnen,WOF tot mei 2009, registratie tot juni en natuurlijk het stuur aan de rechterkant. Al met al supergeweldig! De auto wordt vanmiddag hiernaartoe gebracht en dan gaat het personaliseren beginnen. Hij koste me 3950 NZ dollars, omgerekend komt dat neer op zo'n 1900 euro. Dat is voor de hoogtij maanden hier een koopje. En als ik hem goed onderhoudt kan hij me meer opleveren als ik weer vertrek.

Verder nam mijn Hostess Gretchen me mee naar One tree Hill/Cornwall park, waar je het meest prachtige uitzicht over heel Auckland hebt.Haar man Gunter heeft gisteren voor ons gekookt, gebraden lambsbout, jummie. Ik word verwend hier!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Toos Kessels

Het gaat je daar goed dat lees ik in je veslagen, geweldig.
Je spontaniteit komt je nu goed van pas.
Blijf wel goed uit je doppen kijken.
Geniet met volle teugen, dit is niet velen gegund.
Deze ervaringen gaan mee in het levensrugzakje.
Groet van Tante Toos.

Frans van den Broek

Das wel iets anders dan een afgekeurde Toyota Sterlet!!!

Karin

Ik geniet hier van je verhalen, echt leuk
Wat je al hebt meegemaakt, en je bent net weg
Je verveelt je vast geen seconde
Hou ons op de hoogte, and take care
Liefs Karin

Willemijn van den Kerkhof

Hallo lieve meid

Wat heb je al veel leuke dingen meegemaakt en vriendelijke mensen ontmoet. Lijkt me een kei gaaf busje en als er alles inzit wat je nu vertelt, dan heb je een huis op wielen voor onderweg.
Maar blijf toch goed je ogen open houden en opletten
op jezelf en het rechts rijden.

Veel liefs en een knuffel en een dikke kus
Mama

Wacht met spanning op je volgende verhaal

Willemijn van den Kerkhof

Foutje! het moet natuurlijk Links rijden zijn.

Pap

Geweldig verhaal.
Het is te zien dat je het naar je zin hebt.

Geniet er van.

Love You!

Daddy.

Wouter

Wow, goed bezig!! Foto's foto's!!! :D

Jeroen

Hey Joke,

Hier nog even een bewijs van: great minds think alike!!

http://i64.photobucket.com/albums/h181/Jizzo75/DSCN8744.jpg

Groeten aan de kiwi's he!!

Tim

Dag Joke! Ik zag ook je eigen blog op facebook dus nu zal ik moeten volgen zij ook! Leuk u te ontmoeten gisteren! tot snel!

Tim

Dag Joke!
Ik heb niets te zeggen, maar wilde gewoon even zeggen dat je geweldig bent!

Groet

Tim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!