supergrapje.reismee.nl

Nog 1 nachtje slapen

Nog 1 dagje en 1 nachtje Hollandse rust.

Dan moet ik er aan geloven, de reis is begonnen. Na een geweldige surprise party, nog een feestje en nog een feestje, huisbezoeken en bezoek op lokatie, raakten mensen in de war. 'Je zou toch vertrekken? We BLIJVEN NIET aan de gang!'

Ik kan jullie geruststellen, het is zover. Over ruim 21 uur zit ik in de lucht naar London toe. Afscheid nemen is niet altijd makkelijk, maar aangenamer als je weet dat het uiteindelijke doel veel goed zal maken.

Vandaag de moeilijke taak de uitpuilende doos met spullen die nu nog naast mijntas staat, voor te stellen aan de binnenkant van mijn backpack en te hopen dat ze het met elkaar kunnen vinden. Anders wordt het een zware tijd.

Het lijkt dat ik nu, juist doorhet vertrek, me meer verbonden voel met stukken Nederland als eerst. Niet alles is van te voren in te plannen.

De diploma uitreiking net op tijd ingeplant, moeten ze alleen wel de juiste persoon mijn diploma laten ondertekenen, dat ben ik dus. Helaas, dat lukte niet. Hopelijk toch op tijd het papiertje mee.

De laatste zaken uitprinten, internationaal rijbewijs laten maken en mijn ipod op orde,

I AM READY!

PS. hier is het 12 uur later

Reacties

Reacties

Mirjam

leukleukleuk. Echt ontzettend spannend.
Ik vond het al spannend toen ik voor 10 weken naar Londen toe ging, laat staat een jaar naar de andere kant van de wereld. Good luck!
groetjes nichtje Mirjam

Arthur

Hey Joke, de reis gaat bijna beginnen. Geniet ervan en we 'spreken' elkaar wel via skype en andere zaken. En ik weet uit ervaring: hoe minder we van je horen via deze site, des te meer heb jij het naar je zin.

Geniet ervan!

marij....

Ey Joke
Nog 1 nachtje onder de nederlanse sterrenhemel...en dan de rest van de dagen onder diezelfde sterrenhemel maar dan ettelijke kilometertjes hier vandaan....
heel...heel veel reisplezier dat het he heel goed mag gaan..

doei doei...marij

Karin

Ha Joke, het is zover, de dag van vertrek is aangebroken, een dubbel gevoel nietwaar, je gaat een geweldige tijd tegemoet in Kiwiland, en dus weg uit Nederland, maar een jaar is niks zullen we maar zeggen, en gemis is er toch, dus gewoon volop genieten van alles wat je te wachten staat, wij houden jullie mam hier wel staande, ps ik wil wel veel foto,s zien van daar nu je er weer 100 extra hebt
Dikke kus meid,,,,geniet, wij blijven wel op de hoogte
Karin xxx

Wouter

Zodra je een tel hebt, laten weten he! Enjoy djookie!

Matthijs

Hee wat tof! Wat leuk dat je weg gaat ;-) Heel erg veel plezier en doe even je contact dingen over de mail wasap en zo. Leuk, mooie fotootjes erbij is ook mooi.

tof tof!

Ivo en Monique

Hee Joke,

Wij wensen jou een ontzettend toffe tijd toe in het land van de kiwi's!!

Goeie reis ennuh....hou ons op de hoogte

Groetjes Ivo en Monique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!