supergrapje.reismee.nl

Protest Mars Against Prop 8

PROTEST MARS

Reacties

Reacties

Marieke

Toch bizar... wel goed dat ze daar zo voor zichzelf opkomen, belachelijk toch nog steeds dat niet iedereen vrij mag zijn. Regels voor liefde? Dat snap ik niet. Ik hoop dat overal ter wereld de vrijheid komt om te kiezen met wie je je leven wilt delen, vrij om je gevoel achterna te gaan!

Joke

Hey Marieke, wat een leuke lieve reacties allemaal. Soms op foto's en momenten die ik alweer een hele tijd geleden beleefd heb. het is fijn om ze op deze manier weer even te herzien met een frisse blik. Nu blijft er een beschamende vraag over, blame het op dat ik misschien te veel mensen leer kennen, maar,met welke Marieke heb ik hier het genoegen?

kus

Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!