supergrapje.reismee.nl

Tour de Familia und Amigos

Ik ben terug in de Hollandse klei. Zij het lichtelijk onder de radar. Niet getreurd als je daar nog niks van wist, hoe meer verrassing hoe leuker.

Zo waren Dirk en Marieke hoogst verbaasd mij aan te treffenop zijn feestje. Ook een van de gasten was blij verrast. Hebben veel familieleden mij al heel gastvrij een slaapplaats, maaltijd, dranken aangeboden, naast een bundel goede gesprekken. Ben ik nog niet bij jou langsgeweest,... bereidt je dan maar voor.

Mijn broertje zal woensdag bij de mensen in Nieuw Zeeland logeren waar ik wel 6 keer naar ben teruggekeerd, mijn 2e familie zeg maar. Reuze benieuwd hoe dat gaat werken.

Heb je ook zin om Als Joke Tour de Familia und Amigos -slaap -eet - drink of klets plek te dienen, stuur me dan een mailtje, of bij gebrek aan mijn email adres, gooi een reactie (met je naam) op deze blog en ik zorg dat we contact leggen.

Tot snel lieve mensen!

Reacties

Reacties

luzan

Jij bent altijd welkom en als je het thuisfront dan niet meer haalt, slapen kan ook!

Karin

Net zoals de vorige reactie van Luzan ben je ook bij ons heel welkom, gaan we er een gezellige dag/avond van maken, nog wensen om te gaan doen in de buurt dan, laat maar weten, gaan we gezellig samen wie weet Asten en omstreken onveilig maken, wel op een woensdag of donderdag dan ben ik de hele dag zeker vrij
In verband met complete verbouwing van boven verdieping wordt slapen wat moeilijker maar ik breng je dan wel veilig terug in den Hemel, bij Pap en Mam, komt goed
GEZELLIG ( : IK ZET DE DRANK WEL COOL : )
Wie weet tot snel. Liefs Karin

Arthur

Ik vind het nu al leuk :-)

Bartje Budel

Heeee Jook! Je bent terug; ik hoorde het van Andrea!! Leuk!!!! Je bent hier ook zeker welkom in het Budelse. Slapen kan ook een keer, door de week wat lastig maar weekend kan, tuurlijk! Ben erg benieuwd hoe het is voor je hier terug in NL! Laterrrr!!!

esther

Je weet me te vinden en hebt mijn nummer! Het logeerbed is altijd gedekt.

Tellsell-tess

Stuur 'slaap aan' en in stratum wordt de logeerkamer klaar gemaakt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!