supergrapje.reismee.nl

Heel kort even

Ik heb hier prachtige verhalen in mijn schriftje staan, geschreven op het paradijslijke zandstrand op een van de vele kustlijnen van het koningkrijk Samoa, maar helaas is internet hier en zeldzaam en ontzettend duur. Die verhalen krijgen jullie bij terug komst van me

In het heel kort dus, Ik zit nu voor 3 weekjes in Samoa, 30 graden luchtvochtigheid 85% snahcts temp zon'n 28 graden. Nice. Ben over de datumlijn gestruikeld dus zit nu ipv een dag vooruit een dag achter jullie.. rara toestanden

Rene, dat betekent dat ik niet de 8e maar de 9e snachts landt op Auckland airport, dus ik slaap op het vliegveld en wacht je daar op! (tis maar 5 uurtjes wachten)

Bas gefeliciteerd met je verjaardag (jezus wat ken ik toch veel leeuwen!)

Rene komt namelijk naar hier !! Mijn littl' bro is coming over!

Papa gefeliciteerd met je verjaardag en je 40 jarig jubileum!

Rene gefeliciteerd met je master diploma!

en ohw ja! Ik heb Lucy 'Xena' Lawless ontmoet, met haar gesproken en alle moed bij elkaar geraapt voor een foto!!!

life is awesome if you let it be! Tot over 3 weken met een verse update en ohw ja de verhalen die iedereen over de email en via de blog heeft aangevraagd zal ik dan ook opgooien :D

dikke knuffel (en doe maar veel reacties plaatsen dat vindt mijn ego heel fijn enzo)

Reacties

Reacties

René

Yo Sis,

Ik kom in minder dan 3 weken naar je toe!!
Yeah see ya than and enjoy the tropical island over there :D!

Sincerly,
Yo bro aka drs. vd Kerkhof :P

Paul

Ooh, klinkt goed! 'k Ben nu aan't rondtrekken in China dus als ik weer terug ben zullen we eens verhalen uitwisselen! Ik ben benieuwd.

Nu eerst kijken waar Samoa is. Is dat zo'n malaria-land ergens hier in de buurt?

Toos

Heej Joke, fijn dat je weer bijna deze kant op komt.
Oma is heel benieuwd hoe je er nu uitziet.
Lange haren en zo.

Groet vanuit Nederweert.

L.opsteen

Hoi Joke het einde van je ongelooflijk mooie en inreressante reis komt in zicht.
Alla indrukken etc, nemen ze je niet meer af.
Geniet nog even van je laatste deel van de reis en dan zien we je weer in ons kikkerlandje.
gr. van ons beiden

MT

In San Fransisco baby???? Hoe vet!! Staat nog ernstig op mijn to-do lijstje.... En ook nog 's zonder babage check - tja, some people have all the luck!
Wanneer horen we jou verhalen weer?????
Have fun! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!