supergrapje.reismee.nl

Has just been proposed to

De vraag is,

moet ik met dat nieuws uit de titel beginnen of eerst wat uitleg geven over de opzet van deze blog.

Ach wat, tis veel leuker om de spanning wat op te voeren, dus ongeduldigen, pech gehad.

Eerst hier iets wat me van het hart moet, ik ben happy. Zoiets kan je soms ook van het hart moeten. En als je ver genoeg weg bent om mensen niet face to face to ontmoeten, moet je het ze soms letterlijk zeggen, maar echt, ik ben happy. Hierover heb ik een volgende doedel gemaakt:

----

For some strange reason people put a lot of faith in numbers

like 12 months are better then 11..

The quality of my last 10 months has been outstanding. I know not all people need to go 27000 km over land and sea to find out who they really are, but then again, they're not me. I needed to find the real Joke and i can say for sure I've found her. She's a healthy 50 somewhat girl that rests between 12 en 8AM. Visiting hours on request. She will do housecalls when back home.

I needed to find a second home in the world to appriciate my first one the way it was intended.

---

Korte uitleg over deze blog, er is de afgelopen tijd veeeeel te veel leuks, interesants, mazzelucktic en geweldigs gebeurd om elk stukje in deze blog te stoppen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil wel, maar ik kan dat jou als lezer niet aandoen. Zou een boekwerk op zichzelf worden en we hadden afgesproken met elkaar daarin niet meer door te halen.

Daarom dit voorstel: Ik stel hieronder een lijst op met alle leuke super dingen die me de afgelopen tijd overkomen zijn, met de belofte dat ze stuk voor stuk een prachtig verhaal hebben. Als je geprikkeld wordt door een van deze titels, en je wilt meer weten, plaats dan een reactie op deze blog met de gewenste titel/onderwerp en ik speel uw verzoeknummer.

De Lijst:

• Muizenplaag
  • 16 uur lang Alarm festijn
  • NZ filmmarathon met een hele speciale ontmoeting
  • Politiehelikopters
  • Craig's back, Joke is Homeless again
  • My Lil' Bro is coming down under!
  • SAMOA holiday
  • San Fransisco baby
  • App met zwembad, gym en portier, gratis!
  • Diner for 2, Francois doet mee
  • Tobias onder de hamer
  • Een weekend vol met weed
  • French and Saunders Live
  • Rien vliegt boeizwah
  • Jamie koop zeer vet busje
  • Jamie leent Amanda's boer zijn auto en dan...
  • Jamie, Amanda en Joke een dag weg
  • Louche autokopers
  • Hittegolf midden in de winter!
  • MGMT concert met 'asperine'
  • Harry Potter met Ian en Hayden
  • Daytime drinking, Korean movie en een geloofsbekering
  • Auto's wassen voor burgers
  • Dokterbezoeken met een funny awkward scene
  • The how to sell a used car in NZ for dummies guide
  • Vertel mensen f je gas benzine of diesel nodig hebt wanneer je ze je auto leent
  • Quote beginneling
Dat voor de lijst
Voor je doorzettingsvermogen hier het verhaal van de proposal in het kort:
Has Just been proposed to

Again..

wanna know the whole deal?

graag
want het is nu vooralsnog hocus pocus

Harley D Collins asked a beautiful Dutch woman to marry me. We met in New Zealand and traveled around the south island in a small campervan for a while and she is coming to San Francisco next month. I am planning to get her drunk on Frangelico then sweeping her off her feet to Vegas for a drive through wedding officiated by an Elvis impersonator. Totally serious!

wiesda?
de proposer
en in case you're wondering
de D in harley D
staat voor Davidson
dat is het daadwerkelijk verhaal

zonder de feiten dat hij een alchohol en gokpprobleem had toen we elkaar ontmoeten
dat hij sinds 2 maanden nuchter van beide is, mede 'dankzij' een aanvaring die we met elkaar hadden een tijd terug (zie de .... blog)
ohw ja
en dat hij ontzettnd gay is

en mij voor de verandering in zijn leven
wil terugbetalen met
en je gelooft het niet
een trouwerij
zodat ik een greencard kan hebben als ik wil
mijn leven: altijd interesant

zou jij het doen?

sara

joke, blijf schrijven! ik droom altijd helemaal weg :)

bas

pff wat een hoop leuke dingen uhhh doe maar:

Dokterbezoeken met een funny awkward scene

en

Diner for 2, Francois doet mee

Rien

Oh neeee Harley!! Hij was dus niet aan het liegen toen hij je vertelde over trouwen en de greencard een paar maanden geleden :P
Joke meid, ik ben blij voor je dat je jezelf gevonden hebt hier in dit toch wel zeer mooi land.
KUS!

Matthijs

wel tof van 'm ;-)

dokter bezoeken idd en Korean movie

wat? 50?

Francois bed specialist

Esther

Ik wist wel dat je niet meer terug zou komen ;)

(daytime drinking, korean movie, geloofsbekering)