supergrapje.reismee.nl

Vrienden, baby's en bruidstaarten

Hierbij een kort blogje vol met heugelijk nieuws.

Handige weetjes: ik vlieg de 28e april naar Janet in Melbourne, voor hoe lang weet ik nog niet. De wintertijd is hier ingegaan. Tijdsverschil tussen Nederland en Nieuw Zeeland is nu nog maar 10 uur ipv 12. Dus 18.00 op 01/04/09 in Nederland maakt het 04.00 op 02-04-09 in New Zealand.

Als allereerste wil ik vermelden dat ik een stel geweldige vrienden heb in Nederland die ik gigantisch mis. Vooral als die gekken me zo af en toe veel te eigenzinnige gekke lieve 4dingetjes sturen. Dikke kus, ik krijg je wel terug...

Ook het vermelden waard:ik heb er sinds 6 april een nieuw achterneefje bij! Jawel, een mannetje! Zijn naam is Julian de Vries! Felicitaties gaan uit naar de ouders: Mark en Annelies en de grootouders Jo en Liesbeth. Ook naar nieuwe kersverse oom en tante Arjan en Sandra! Gefeliciteerd familie de Vries!

Een wereldwijde traditie: trouwerijen. Voor mijn gevoel leek dat nog eeuwen ver weg. Mijn vrienden moeten hetzelfde denken. MIS!

Hierbij mag ik een dik vet nieuwtje plaatsen: Esther en Guido gaan trouwen!

Ik was erg verrast, maar nog meer erg erg blij! Blijk dat het toch kan werken in de wereld. Kan niet wachten tot ik terug ben en me helemaal lam zuip aan de dure champange met een genante speech achter de vrijgezellen aan. *wink*

Ook heb ik verhalen gehoord dat mijn neef Paul gaat trouwen. Het was al laat, dus kan iemand dit voor mij bevestigen?

Aan al deze vrolijk nieuws onderwerpen, mijn beste wensen!

het blog verhaal gaat snel weer verder, stay tuned!

Reacties

Reacties

sara

fantastig toch!
dat hoorde ik net op de radio...
liefs uit lentemaastricht

Paul & sharon

Hey joke,
ja het is echt waar sharon en ik gaan in juni trouwen. Nog een nieuwtje voor je, we krijgen eind september een baby.

Groetjes uit Nederweert, Paul & sharon

Bart

Zoals het met babies en bruidstaarten kan gaan; dat zijn de echte uppers in het leven! Heerlijk; ik gooi er even een downertje tegenaan, maar daar stuur ik je nog een mail over. 2008 en 2009 zijn tot nu toe niet continue toffe jaren, maar die maak jij ruimschoots goed. Prachtige verhalen, leuk geschreven. Jij geniet, dan geniet ik gewoon mee ook!

Mary

Joke, wat leuke verhalen. Ik vind het zooo tof, dat je uiteindelijk je droom werkelijkheid maakt. Lijkt goed te werken!!
Ik heb je kaart gekregen, hartelijk bedankt!!! Ik zou het ook leuk vinden om nog een keer af te spreken - Net in Berlijn op Art's 30ste verjaardag geweest. Ik mis jullie!!!
Dus, hopelijk tot snel !
Dikke knuffel en blijf doen, zoals je doet,
Mary :-))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!